Brugere Online

Der er 35 gæster og 1 medlem online

Nesc

Nyeste medlem: Latios

Robotech VHS bånd på dansk

Alle emner under genren "Anime".
Hashis
Chibi
Chibi

Robotech VHS bånd på dansk

Indlægaf Hashis » fre 15. feb 2013 15:29

Hej Alle sammen.

Stødte efter lidt research på dette site, og tænker at hvis jeg skal have mulighed for at finde de gode gamle robotech VHS bånd med dansk tale må det da være herinde.

Jeg er ikke ude efter at købe båndene, men bare låne dem så de kan laves til digitale kopier og derved deles med andre der skulle have lyst til at gense disse med dansk tale. Jeg har selv haft alle bånd på nær en 2-3 stykker, har dog i sin tid solgt dem inden jeg lavede dem digitale :(, dum fejl.

Håber der er nogen der ligger inde med en samling bånd :)

Mvh.
Morten

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique

Re: Robotech VHS bånd på dansk

Indlægaf l.mathiasen » fre 15. feb 2013 22:40

Jeg har ikke VHS båndene, men vil sige at du dog kan være heldige at finde serien med danske undertekster på dvd rundt omkring stadigvæk.
Måske skulle du bare droppe nostalgien og få den på engelsk, de danske stemmer er ikke ret gode for at sige det rent ud:D
Hele serien er faktisk til at få til rimelige penge på dvd. Selv Laserdisken har alle 85 afsnit på region 2 dvd til 550kr lige nu http://www.laserdisken.dk/html/visvare. ... 5648765636
Personligt ville jeg i dag nok hellere se Macross nu valget er frit :D
Billede

Brugeravatar
Nagare Ryoma
Chibi
Chibi

Indlægaf Nagare Ryoma » lør 16. feb 2013 18:24

Har der været Robotech på dansk!?`HNGNG!!! :O

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Nin
Missing-Nin

Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Indlægaf Tanerion » ons 20. feb 2013 17:34

Hashis skrev: tænker at hvis jeg skal have mulighed for at finde de gode gamle robotech VHS bånd med dansk tale må det da være herinde.

min erfaring siger at du vil have nemmere ved at finde dem hvis du lige ignorerer at det er anime og hellere bruger ordet "tegnefilm" når du leder på nettet

et endnu bedre råd er at lede offline når det kommer til VHS
jeg bor selv i en lille by med knap 5000 folk men har fundet de fleste serier jeg så som barn
i nogle tilfælde er det endda de selvsamme kopier jeg fandt :D

men held og lykke du :)

Nagare Ryoma skrev:Har der været Robotech på dansk!?`HNGNG!!!

jep... og Macross DYRL var på svensk :3
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Tilbage til Anime